Wie is de eigenaar van blind barber?

Gebaseerd op het idee dat jongens een coole plek nodig hebben om achterover te leunen en rond te hangen, was Blind Barber oorspronkelijk bedoeld als een andere speakeasy in Manhattan. Maar onder het oog van mede-oprichter Jeff Laub en zijn partners Josh Boyd en Adam Kirsch werd het iets veel meer. De kapperszaak is niet alleen een plek om te worden geknipt of geschoren. Het is het centrum van de gemeenschap — waar mensen samenkwamen om contact te maken, ideeën uit te wisselen, gewoon rond te hangen en zich als zichzelf te voelen.

The Blind Barber is een gemeenschapskapperszaak in East Village die ook een eigen lijn hoogwaardige, duurzame verzorgingsproducten distribueert. Toen de oprichter van het bedrijf, Adam Kirschenbaum, de bedrijfsadviseur Sandra Cely van de Pace SBDC voor het eerst ontmoette, had hij het bedrijf al meer dan tien jaar succesvol laten groeien. Het bedrijf wilde dingen naar een hoger niveau tillen door uit te breiden naar internationale markten, maar had daarvoor kapitaal nodig. De aloude traditie van de klassieke scheerbeurt in de kapperszaak is niet eenvoudig na te bootsen.

Blind Barber is een populaire kapperszaak en kroeg in de buurt en werkt samen met Moxy Times Square voor zijn allereerste kappershotellocatie. De in New York gevestigde kapperszaak biedt knipsels, scheerbeurten, versieringen, föhnen, %26 stijlen en katerbehandelingen van een team van verzorgingsexperts, gunstig gelegen in hun Moxy-buitenpost. We hebben Blind Barber gemaakt om precies dat te doen, om ervaringen en producten van hoge kwaliteit te bieden zodat u zich het beste voelt. Elke locatie voelt aan als Blind Barber, en ze hebben allemaal een kapperszaak, maar bekijk ze allemaal; geen twee zijn precies hetzelfde (behalve het drankje dat bij je snit hoort en een paar leuke momenten).

De service omvat een grondig consult, shampoo met hoofdmassage en tijd om te ontspannen terwijl Blind Barber al het werk doet. Blind Barber heeft een concept ontwikkeld dat veel verder gaat dan knippen, scheren en cocktails, met als doel het kameraadschap van kapperszaken weer in stijl te brengen. Een unisex föhnen %26 Style-service, exclusief voor de Blind Barber op de Moxy Times Square-locatie, wordt aangeboden op de rotsen, biedt golven en textuur, of zorgt ervoor dat het haar strak en glad blijft; zodat gasten er verfijnd en klaar voor elke gelegenheid uit kunnen zien en zich klaar kunnen voelen voor elke gelegenheid, of het nu gaat om een dag, een date of om boven te feesten. Maar de echte geest van elke locatie komt van de kappers, barmannen en klanten die Blind Barber een tweede thuis noemen.

Met locatiegebaseerde ervaringen, een geïnspireerde productlijn en een geloofwaardige stem heeft Blind Barber talloze onderscheidingen gewonnen, door Travel + Leisure uitgeroepen tot een van de beste kapperszaken van het land, terwijl hun producten talloze prijzen hebben gewonnen. Blind Barber biedt stijlen van korte en lange schaarsnedes, evenals scheermesstyling en traditionele strakke tondeuse. Blind Barber at Moxy Times Square is een bestemming met vier stoelen voor zowel de lokale bevolking als gasten en biedt een scala aan uniseks verzorgingsdiensten, producten en cocktails. Vandaag is The Blind Barber een ondubbelzinnig succes met een tweede locatie in Los Angeles waar wachttijden van een week op een snee staan en in de rij staan voor een drankje.

Blind Barber, een in NYC gevestigde kapperszaak plus-speakeasy, biedt knip-, scheer-, katerbehandelingen en föhnen %26 stijldiensten van hun team van verzorgingsexperts, gunstig gelegen in hun Moxy-buitenpost. Gasten betreden de microruimte van Blind Barber met vergelijkbare designelementen die de fans van de kapperszaak hebben leren kennen en waarderen, waaronder witte zeshoekige tegelvloeren, noodlijdende muren en vier authentieke, ouderwetse kappersstoelen. Over Blind BarberBlind Barber is een lifestylemerk dat kapperszaken, verzorgingsproducten, lounges en restaurants omvat met locaties in New York, Los Angeles en Chicago. The Blind Barber begon met een kleine winkel met twee stoelen die een groot geheim verborg in East Village (NYC's antwoord op Shoreditch) en het idee dat de dierbare herinneringen van een grootvader konden worden nagebootst voor de moderne mannelijkheid.

Leave a Comment

All fileds with * are required